مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در پیامی درگذشت امدادگر فعال و جوان زهره محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جمعیت هلال احمر استان قم،محمدرضا بهرامی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی درگذشت امدادگر و نجاتگر فعال و جوان استان،  زهره محمدی را به امدادگران، نجاتگران و اعضای هلال‌احمر و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 متن پیام  تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

زندگی پر فراز و نشیب و پر حادثه نیرو‌های خدوم انقلاب اسلامی از جمله امدادگران هلال احمر، همواره سرشار از درس‌های ایثار و از خود گذشتگی است که با به خطر انداختن جان خود، به صورت داوطلبانه، لباس خدمت به تن کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری هموطنان خود می‌شتابند و صد افسوس که گاه حوادث این انسان‌های وارسته را از ما می‌گیرد.

رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیات‌شان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی امدادگران نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف‌ناپذیر این دنیاست، آن چه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است. نام و یاد این عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به امدادگران، نجاتگران و اعضای هلال احمر استان قم، خانواده مرحومه محمدی و خویشاوندان گرامی وی، از خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن عزیز سفر کرده را مسئلت و برای تمامی بستگان صبر و سلامتی آرزو دارم.

روحشان در جوار قدسی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام متنعم باشد ان‌شاالله.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار