مانور روز بدون حادثه با مشارکت دستگاه‌های امدادی در پنج محور مواصلاتی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،تیم‌های گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در سومین مانور روز بدون حادثه توان خود را در مواجهه با حوادث جاده‌ای  به نمایش گذاشتند.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای قم در آیین آغازین این مانور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو گفت: این مانور با هدف بالا بردن آمادگی نیرو‌های دستگاه‌های خدمت رسان در پنج محور مواصلاتی اصلی استان اجرا شد.


کلهری با اشاره به این که در این مانور نیرو‌های  امدادی در ایستگاه‌های تعیین شده در پنج محور مواصلاتی استان قم مستقر شدند، گفت: نیرو‌های امداد و نجات در این مانور با اقدامات ایمنی در جهت کاهش حوادث جاده‌ای خدمت رسانی کردند.


او طول راه‌های استان را ۱۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۱۴۰ نیروی راهداری در قالب ۱۲۰ تیم به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان مستقر هستند.


کلهری از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مقررات منع عبور و مرور در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی توجه کنند و در مواقع ضروری برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.


طاهری، مسئول راه‌های روستایی قم هم با اشاره به این که ۵۴ دوربین در سطح محور‌های استان سرعت خودرو‌ها را تحت نظر دارند، گفت: تیم‌های پلیس راه به صورت شبانه روزی در محور‌های استان به خصوص دو محور قم _تهران و قم_ سلفچگان به علت تردد بالا حضوری فعال دارند.


طاهری در پایان افزود: محدودیت‌های عبور و مرور از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح تا پایان اسفند ماه امسال و اعلام دستورات و مقرارت جدید از سوی ستاد مبارزه با کروتا ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار