رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: امسال ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۵۶۷ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن اجتماعات استانداری ابراز داشت: از مجموع ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به ۱۱۴ واحد بخش صنعت و ۷۷۰ میلیارد ریال به ۴۵۳ بخش کشاورزی بود.

او افزود: ۳۳۹ واحد صنعتی و کشاورزی نیز در حدود پنج‌هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) دریافت کرده اند که سهم صنعت از این تسهیلات ۶۴ واحد به ارزش سه هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال و سهم کشاوری ۲۷۵ واحد به ارزش حدود یکهزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: امسال در قالب تسهیلات رونق تولید ۷۶۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که پرونده ۱۷۹ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه‌دل اظهارداشت: با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یکهزار و ۴۶۰ میلیارد ریال به ۸۰ واحد صنعتی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: مشکلات یکهزار و ۲۰۸ واحد تولیدی در جلسات کارگروه بررسی شده که برای رفع موانع موجود، ۲ هزار و ۵۹۳ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است و ۷۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار