رئیس کمیته امداد میامی گفت: ۱۶۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای سال تا کنون برای اشتغال‌زایی در اختیار مددجویان میامی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدمهدی اصغری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و مشاغل پایدار به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

او گفت: تسهیلات اشتغالزایی برای اجرای ۳۴۹ شغل با سرانه بین ۵۰ میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان پرداخت شد.

اصغری با بیان اینکه این تسهیلات از طریق منابع بانکی و صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی در زمینه‌هایی، چون کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعت و خدماتی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

او ادامه داد: راهبران شغلی، گروه‌های جهادی، کانون خیران اشتغال و آموزش‌های اشتغالزایی نقش موثری در ایجاد شغل پایدار و فروش به موقع با قیمت مناسب کالا دارد.

او با بیان اینکه ۳۵ میلیارد ریال از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، افزود: ۷۲۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه بین ۵۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمان، جهیزیه، ساخت و تعمیرات مسکن مدد جویان و افراد بی بضاعت هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد میامی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.