رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

برخورد جدی با رفتار‌های غیرقانونی و غیر اصولی نامزذ‌های انتخاباتی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با رفتار‌های غیرقانونی و غیر اصولی و تخلفات احتمالی نامزذ‌های انتخاباتی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات سیزدهمین دوره انتخاباب ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: همانطور که بزرگان نظام تاکید نموده اند اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آن‌ها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات شاخصه بارز این مردم سالاری دینی می‌باشد.

او با بیان اینکه قانون انتخابات از قوانین کامل و حاصل ۴۰ سال حکومت داری اسلامی و مطابق با قوانین روز دنیاست،  افزود: در حوزه انتخابات، کشور ما بیشترین تجربه را دارد و مردم سالاری دینی در کشور به نحو شایسته به نمایش گذاشته شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان ادامه داد: وظایف همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در قانون معین شده است و این جلسه برای کمک به برگزاری سلامت انتخابات هست.

گروسی افزود: برخی افراد برای پیروزی در انتخابات از هیچ رفتاری پرهیز نمی‌کنند و این ستاد وظیفه پیشگیری از رفتار‌های غیرقانونی و غیر اصولی و تخلفات احتمالی نامزذ‌های انتخاباتی را دارد و کار آن بیشتر جنبه نظارتی وارشادی هست.

رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا در واقع نماینگر اقتدار ملی در سطح دنیاست پس باید علاوه بر سلامت انتخابات به مشارکت حداکثری مردم هم توجه ویژه نمود تا انتخاباتی شایسته و درخور شان کشور اسلامی و مردم عزیزمان برگزار و کاندیدا‌های شایسته انتخاب شوند.

در ابتدای این جلسه عباسی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دبیر ستاد ضمن معرفی اعضای ستاد مطالبی در خصوص وظایف ستاد به سمع و نظر حاضرین رساند وسپس مجیدی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و دیگر اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.