معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پایان طرح زمستانه ۹۹ فروش کتاب، خراسان رضوی رتبه اول از نظر مبلغ فروش و رتبه دوم از نظر تعداد فروش کتاب را کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  گفت: کتابفروشی‌های خراسان رضوی در طول مدت اجرای طرح زمستانه کتاب پنج هزار و ۳۸۳ جلد کتاب به ارزش ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۱۸۷ هزار ریال به فروش رساندند.

او افزود: طرح زمستانه فروش کتاب در کشور با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران در این استان از ۹ اسفند ماه آغاز شد و تا ۱۶ این ماه ادامه داشت و ۱۱۱ کتابفروشی استان شامل ۸۲ کتابفروشی از مشهد و ۲۹ کتابفروشی از سایر شهرستان‌های خراسان رضوی در آن شرکت کردند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: کل مبلغ یارانه خرید کتاب اختصاص یافته به خراسان رضوی در این طرح چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بود که با توجه به استقبال مردم، میزان یارانه در پایان اجرای طرح به پنج میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال رسید.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.