سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه‌ای که به دلیل گودبرداری رخ داد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:ساعت ۱۲:۴۳ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در بلوار ابوذر، پل ششم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:آتش نشانان ظرف مدت ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در مجاورت یک گودبرداری به وسعت حدود ۲۵۰ به عمق سه متر انجام شده بود و در مجاورت آن یک مغازه یک طبقه صافکاری بود و در مجاورت آن یک ساختمان قدیمی دو طبقه بود که به یکباره مغازه صافکاری تخریب شده بود و خودرو شاسی بلندی در آن وجود داشت.

ملکی افزود:همچنین بخشی از دیوار سقف مکانیکی و قسمت مسکونی طبقه دوم نیز خسارت دیده بود. یک دستگاه خودرو پرشیا و یک دستگاه خودروی برلیانس هم کنار این ساختمان‌ها پارک شده بودند که آن‌ها هم خسارت دیدند. خوشبختانه دقایقی قبل از تخریب افرادی که داخل ساختمان‌ها حضور داشتند از صدای آغاز تخریب مطلع شده بودند و به سرعت از ساختمان خارج شده بودند بنابراین مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.


بیشتر بخوانید


ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل بررسی‌های خود را آغاز کردند و علیرغم اینکه اعلام می‌شود فردی در محل نیست باز هم بازدید لازم در این خصوص صورت می‌گیرد و تا دقایق دیگر اگر این موضوع مشخص شود که فردی زیر آوار نیست آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک خواهند کرد.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار