ملکی درباره حادثه تخریب یک ساختمان در خیابان بقایی، بر اثر گودبرداری زمین مجاور توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: ساعت ۱۴:۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه احتمال آوار و ریزش ساختمان در خیابان بقایی، تقاطع مسلم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:بلافاصله ایستگاه شماره ۲۴ به محل این حادثه اعزام شد، آتش نشانان در مدت ۳ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت تقریبا ۱۳۰ به عمق ۲ متر گودبرداری شده بود، در ضلع شرقی محل گودبرداری یک ساختمان دو طبقه وجود داشت که طبقه همکف یک مغازه خرازی و فروش مخصوص لوازم جشن تولد وجود داشت و طبقه بالا هم یک واحد مسکونی بود که به گفته مالکان، کسی در طبقه بالا حضور نداشت.

ملکی گفت: فرمانده عملیات با بررسی میدانی و بازدید از ساختمان و ترک‌هایی که روی ساختمان اتفاق افتاده بود و شیشه‌هایی که شکسته بود، مشخص بود که ساختمان وضعیت خوبی ندارد و هر لحظه امکان تخریب وجود دارد. بلافاصله دو ساختمان اطراف نیز تخلیه شد. آتش نشانان محل را ایمن سازی کردند و عوامل شهرداری هم در محل حادثه حاضر شدند. لحظاتی بعد نیمی از این ساختمان کاملا تخریب شد و خوشبختانه با توجه به ایمن سازی که انجام شده بود، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: محل توسط آتش نشانان تحویل عوامل شهرداری و مالک شد و در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عملیات به پایان رسید. از شهروندانی که با عوامل آتش نشانی همکاری می‌کنند و در محل هم تجمع نمی‌کنند تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار