رئیس شبکه دامپزشکی فهرج گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز نظارت‌های بهداشتی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی بماندشتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش تقاضای مردم برای خرید فرآورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی اقدام به نظارت بیشتر بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها کرده است.

او افزود: با توجه به افزایش مصرف فرآورده‌های خام دامی در نزدیک عید نوروز و تامین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در شهرستان صورت گرفته است.

بماندشتی گفت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی مانند قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها و کارگاه‌های بسته بندی بازرسی انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج بیان داشت: بر این اساس در ایام نوروز شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج همه روزه از ساعت هشت صبح تا بیست با دو گروه ثابت مستقر در شبکه دامپزشکی برای پاسخ گویی به مراجعه کنندگان و گروه سیار در سطح شهر و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار