فرماندار اردبیل گفت: نظارت بر بازار به لحاظ کنترل قیمت کالا‌ها و پیشگیری از بیماری کرونا در اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل با بیان اینکه اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در سطح شهر اردبیل افزایش یافته است گفت: با تشدید نظارت بر واحدهای صنفی اقدام اساسی در جلوگیری از گرانی کالاها و تورم صورت می گیرد و در صورت هر گونه تخلف با متخلفان و گرانفروشان توسط دستگاه‌های ذی ربط برخورد قانونی می‌شود.

او اظهار کرد: سازمان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات مکلف هستند واحدهای صنفی را ملزم به اتیکت‌گذاری قیمت اجناس نمایند تا نرخ روز کالاها برای مردم مشخص باشد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: متاسفانه ویروس جهش یافته در برخی شهرهای استان‌های مجاور مشاهده شده و مردم شهرستان اردبیل باید با جدیت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را هنگام خریدهای ایام عید رعایت کنند تا شاهد شیوع این ویروس در اردبیل نباشیم.

امامی بر دوری از مراکز پرتردد و استفاده از ماسک برای پیشگیری از این بیماری تاکید کرد و گفت: مردم در ایام تعطیلات نوروزی از دعوت میهمان خارج از شهرستان به منازل خود و رفت و آمدهای غیرضرور خودداری کنند.

او با بیان اینکه  تاکنون ۱۷ رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل برگزار شده افزود: این رزمایش‌ها با هدف آموزش اقشار مختلف مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دوری از دورهمی‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شناسایی افراد پرخطر برگزار شده است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: همه مردم باید برای قطع زنجیره ویروس کرونا همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از تجمع و دورهمی خودداری کنند.

امامی یگانه با اشاره به همکاری اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی افزود: در سایه همکاری مردم روند بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در این شهرستان کاهش یافته و انتظار می‌رود این همکاری همچنان برای قطع زنجیره ویروس کرونا  به دور از عادی انگاری در منطقه ادامه یابد. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.