فرماندار کرمانشاه گفت: حضور فعال در انتخابات سرمایه گذاری است سرمایه گذاری که پیشرفت و تعالی کشور را در پی دارد.

حضور و مشارکت گسترده در انتخابات امنیت افرین استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله رنجبر گفت: هرچقدر مشارکت و حضور گسترده باشد قطعا امنیت ملی کشور بالاتر می‌رود و دشمنان نا امید می‌شوند و معادلات آن‌ها را از هم می‌پاشد.

او ادامه داد: حضور و مشارکت گسترده در انتخابات امنیت افرین است و اقتدار نظام را بالا می‌برد مدیران قدرت برنامه ریزی و چانه زنی بیشتری در عرصه‌های داخلی و جهانی دارند مشارکت مردم امنیت تعالی و توسعه کشور را تضمین می‌کند .

او  بیان کرد: مردم این آب و خاک را دوست دارند و در دوران دفاع مقدس خاک کشور با خون شهدا و جوانان رشید این مرز و بوم ابیاری شده است به رقم مشکلات اقتصادی مردم کشورمان با شور بیشتری مشارکت و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

او بیان کرد: برای بالا بردن مشارکت مردم آگاهی بخشی به جامعه باید انجام شود رسانه‌های بیگانه سعی در نا امیدی مردم دارند که باید توطئه‌های شوم انان را با اگاهی بخشی خنثی کنیم همه باید تلاش کنیم جو یاس و نا امیدی به جامعه القا نشود و اگر جو امید بخش القا کنیم قطعا جامعه به سمت شور و حرک بیشتر می‌رود.

اوافزود: ایجاد شور و نشاط در جامعه و سرعت بخشیدن به مشکلات معیشتی مردم کمک می‌کند روحیه امید و امیدواری در مردم  بیشتر شود. باید دست‌های ناپاک‌ها را قطع کرد با کسانی که مخل اقتصادی هستند با جدیت برخورد شود و از افراد سالم و صالح دست پاک حمایت شوند مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی اجرای عدالت همه این‌ها عواملی هستند که می‌تواند شور و نشاط و جامعه ایجاد کند.

اوادامه داد: همه نهاد‌ها و ارکان نظام باید در این انتخابات وحد ت نظر و اشتراک داشته باشند امروز روزی است که باید با وحدت و ایمان الهی به فکر حل مشکلات جامعه باشیم هرگونه فرصت سوزی ناشی از اختلافات دستگاه‌ها باعث عقب ماندگی کشور و حل نشدن مشکلات اقتصادی می‌شود.

اوگفت: برای پیشرفت و تعالی وحدت داشته باشیم و برای حل مشکلات کشور باید برنامه محور باشیم اختلافات باعث دل سردی و کاهش مشارکت مردم می‌شود، اما با هم فکری و هم افزایی سرعت حل مشکلات بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.