مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور وزیر نیرو از ۵ مجتمع بزرگ آبرسانی بصورت ویدئو کنفرانسی در استان بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پاسره مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از این ۵ مجتمع آبرسانی ۳۴ روستا با ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار و  بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

پاسره با بیان اینکه این ۵ مجتمع آبرسانی در شهرستانهای کهگیلویه ، بویراحمد و گچساران به بهره برداری خواهند رسید افزود: برای اجرای این ۵ مجتمع آبرسانی ۱۲۸ کیلومتر خط انتقال، ۸۳ کیلومتر شبکه توزیع و چندین باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا شده است.

او مجموع اعتبار هزینه شده این مجتمع های بزرگ آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد را ۲۷۵ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این مقدار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و ردیف های عمومی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان گفت: شاخص بهره‌ مندی از آب آشامیدنی در روستا‌های استان از سال ۹۲ تاکنون با بهبود حدود ۸ درصدی از ۶۸ درصد به ۷۶ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.