مدیرعامل ایران خودروی تبریز گفت: روند تولید خودرو‌های سواری این شرکت در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمید حاجی زاد منصورمدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت:ایران خودرو تبریز در سال جاری توانسته است با همت و پشتکار فراوان کارکنان، تولید برنامه ریزی شده برای سال جدید را محقق کند.

اوافزود:روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز صعودی بوده و با در نظرگرفتن میانگین تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه، در سال جاری ۶۵ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید شده است.

او در رابطه با وضعیت پارکینگ این سایت اظهار کرد: با توجه به تراکم وضعیت فروش خودرو در ایام پایانی سال و تسهیل در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان روزانه افزون بر ۲۰۰ دستگاه خودرو بارگیری و ارسال می‌شود و به موازات افزایش تولید در سایت، خودرو‌های تولید شده در پارکینگ فروش جانمایی می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت:با تدابیر اتخاذ شده در ایام پایانی سال و با همکاری شرکت ایسیکو ظرفیت بارگیری در روز‌های آتی افزایش یافته است و البته باید توجه داشت وجود خودرو در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

حاجی زاد منصور افزود: خودرو‌های موجود در پارکینگ با توجه به حجم بالای تولید خانواده سمند در انواع کلاس‌ها (سمند، سورن و سورن پلاس) در ایام پایانی سال و همچنین اضافه شدن سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو جهت ارسال به استان‌های همجوار شمالغرب کشور روزانه بارگیری می‌شود.

اوهمچنین اعلام کرد: تمام خودرو‌های موجود در پارکینگ فروش، به نام مشتری ثبت شده که با توجه به کسری قطعات تعدادی از خودرو‌ها که به طور عمده از قطعات high-tech و دارای تکنولوژی بالاست به محض تأمین قطعات، پس از تکمیل و تجاری سازی در اولین فرصت به دست مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواهد رسید.

اوخاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان تنها مرجع توزیع محصولات این مجموعه بزرگ صنعتی در شمالغرب کشور شناخته شده و هم اکنون علاوه بر محصولات تولیدی سایت تبریز، سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور از مبدأ تبریز به استان‌های همجوار، بارگیری و ارسال می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: با اضافه شدن سایر محصولات تجاری‌سازی شده گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از پارکینگ بزرگ سایت به همین منظور اختصاص یافته است و خودرو‌های دنا، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، پارس، رانا و سمند و سورن پس از حمل ریلی از پارکینگ سایت تهران و انتقال به سایت تبریز، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار