با دستور رئیس جمهور کار رسمی ۱۹۳ مرکز مثبت زندگی در شهر‌ها و روستا‌های خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کار رسمی ۱۹۳ مرکز مثبت زندگی در شهر‌ها و روستا‌های سراسر خراسان رضوی که ۷۷ واحد آن‌ها در مشهد استقرار دارند با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

مسعود فیروزی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه‌ی مراسم آغاز به کار مراکز مثبت زندگی، گفت: مراکز مثبت زندگی، بهزیستی را به محلات آورده‌اند و با محوریت خانواده، حرکت می‌کنند.

او خانواده‌محوری، عدالت‌محوری، مددکارمحوری، خدمت محوری و محله‌محوری را پنج رکن اساسی این مراکز دانست و افزود: دسترسی آسان مددجویان به خدمات بهزیستی و تأکید بر آموزش و پیشگیری از معلولیت و آسیب‌ها، نخستین اولویت تأسیس این مراکز می‌باشد.


بیشتربخوانید


سرپرست بهزیستی خراسان رضوی با یادآوری اینکه مراکز مثبت در اجرای قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت راه‌اندازی شده‌اند ادامه داد: ۷۰ هزار پرونده مددجویی به مراکز انتقال یافته‌اند و کار پایش پرونده‌ها توسط مراکز مثبت زندگی، ادامه دارد.

فیروزی بیان کرد: در نرم‌افزاری که برای این برنامه طراحی شده، حضور مددکار در محل زندگی مددجو و جزئیات بازدید در لحظه قابل رصد و ارزیابی است که شفافیت اقدامات مددکاری را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.