مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هشت مرکز مثبت زندگی با هدف تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی و بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی در این شهرستان راه اندازی شده است.
او ادامه داد: پیش از این همه امور اداری و پیگیریهای مربوط به مددجویان بهصورت دستی و سنتی انجام میشد، اما با راهاندازی این مراکز خدمات سازمان بهزیستی بر پایه فناوری اطلاعات صورت میگیرد که موجب خدماتدهی سریعتر و با کیفیتتر به مددجویان خواهد شد.
یوسفی افزود: هم اکنون سه هزار و ۱۸۰ پرونده مددجویان بر اساس موقعیت جغرافیایی محل سکونت توزیع شده که این موضوع دسترسی راحت و آسان به خدمات را برای مددجویان امکانپذیر میکند.
رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: این مراکز به طور کامل توسط بخشهای غیردولتی اداره میشوند و در این مراکز ۲۶ خدمت سطح یک بهزیستی به مردم ارائه میشود که نقش مهمی در کاهش مراجعات، کاهش زمان دسترسی به خدمات و در نهایت دریافت خدمات بیشتر و کیفیتر دارد.
یوسفی تصریح کرد: امیدواریم با رفع نواقص اولیه در بدو فعالیت مراکز مثبت زندگی و تغییر رویکرد مبتنی بر فناوری اطلاعات، گامی مثبت در راه بهبود کیفیت خدمات رسانی به آحاد جامعه برداری برداریم.
انتهای پیام/ه