پهلوانی گفت:همزمان با سراسر کشور ۲۴ مرکز خدمات بهزیستی (+ زندگی) به جامعه هدف در ۲۴ محله شهر قم و مناطق روستایی راه اندازی شد تا مددجویان خدمات بهتر و کیفی تری دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم گفت: این مراکز با هدف ارائه‌ی خدمات بهزیستی به مددجویان به صورت محله‌مِحور، خانواده‌مِحور، اجتماع‌مِحور و مددکارمِحور ایجاد شده است که امیدواریم با اجرای این طرح بزرگ بجای حرکت مددجو از منزل و محله برای دریافت خدمات، ما خدمات را به محلات و محل زندگی جامعه هدف ببریم و در کنار تکریم ارباب رجوع و توجه به کرامت مددجویان گامی بلند در توزیع عادلانه خدمات برداریم.

مدیرکل بهزیستی قم عنوان کرد: همه این مراکز توسط بخش‌های غیردولتی اداره می‌شوند و در این مراکز ۲۲ خدمت سطح یک بهزیستی به مردم ارائه می‌شود که نقش مهمی در کاهش مراجعات، کاهش زمان دسترسی به خدمات و در نهایت دریافت خدمات بهتر و کیفی ترمی‌شود.

پهلوانی با بیان اینک طبق نیازسنجی‌ها و بررسی پراکندگی جغرافیایی سکونت مددجویان دو هزار و ۴۰۰ نقطه از محلات کشور اعم از مناطق شهری و روستایی جهت راه اندازی مراکز خدمات بهزیستی شناسایی شد تصریح کرد: این مراکز مجموعه‌ی کوچک‌شده بهزیستی در محلات هستند که به ازای هر ۴۵۰ خانوار تحت پوشش، یک مرکز برای آنان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بهزیستی قم گفت: پرونده خدمات رسانی مددجویان از طریق مددکاران این مراکز به روز رسانی شده و حدود ۸ هزار پرونده مددجویان مستمری بگیرقم در فاز اول طرح به ۲۴ مرکز مثبت زندگی استان قم واگذار شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار