عضو شورای شهر تهران گفت: ما در این دوره پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت بندی کردیم و اعتبارات لازم را به این پروژه‌ها اختصاص دادیم.

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در حوزه عمران در پایتخت اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامات کمیسیون حمل و نقل شورای شهر دوره پنجم به دو بخش عمران و حمل و نقل تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این دوره پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت بندی کردیم و اعتبارات لازم را به این پروژه‌ها اختصاص دادیم، خوشبختانه بسیاری از مصوبات بخش حمل و نقل عمومی هم تصویب شد تا این پروژه‌ها به اتمام برسند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: البته نکته مهم این است که بسیاری از پروژه‌های مهم تا پایان دوره پنجم شورای شهر تهران به اتمام خواهند رسید و لیست این پروژ‌ها به طور کامل وجود دارد و تعداد آن‌ها بسیار زیاد است، اما در مورد حوزه عمران هم ما به جای رویکرد ماشین‌محوری و خودرو محوری به انسان محوری روی آوردیم.

فراهانی افزود: در این دوره ما به ایمن‌سازی مسیرها و معابرها توجه زیادی کردیم و فضاهای شهری را برای عبور دوچرخه تا جای ممکن مناسب‌سازی کردیم تا نیازهای مردم در این حوزه تا حدودی برطرف شود و از آن‌ها استفاده کنند، طبیعتا تمامی مردم خودرو ندارند تا بتوانند از پل و فضاهای مناسب خودرو استفاده کنند، اما هر انسانی می‌تواند ار فضاهای شهری بهره ببرد.

وی یادآور شد: البته انتقاداتی هم از سوی مردم به ما رسیده که امیدواریم تا پایان دوره پنجم آن‌ها را برطرف کنیم، همچنین ما پیگیر این هستیم که بحث اسکوتر را هم به یک مرحله مناسبی برسانیم، زیرا سایر کشورهای اروپایی هم این موضوع را مدنظر قرار دادند به این دلیل که جزء وسایل حمل و نقل پاک و مفرح است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار