۳۰۰ تن مرغ گرم روزانه در مازندران توزیع می‌شود که دو برابر مصرف روزانه استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: توزیع روزانه ۳۰۰تن مرغ گرم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای عمده فروشی‌ها ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و برای خرده فروشی‌ها حداکثر ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز شده است.

او با بیان اینکه این مرغ‌ها با همان نرخ مصوب در بازار و فروشگاه‌ها ۲۲ شهرستان استان توزیع خواهند شد، افزود: مصرف روزانه مرغ در مازندران ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن است که با توجه به در پیش بودن عید و برای تعادل بازار روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ وارد بازار خواهد شد.

خیریانپور افزود: به اداره کل جهاد کشاورزی، کشتارگاه‌ها و اتحادیه مرغداران استان ماموریت داده شد روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم را تامین و وارد بازار کنند به همین دلیل پیش بینی می‌شود در صورت نیاز بازار مشکلی برای تامین بیشتر مرغ نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام نیز ۱۴ هزار تومان و برای خرده فروشی ۱۵ هزارتومان در بازار توزیع خواهد شد.

او افزود: مرغ فقط با یک نرخ مصوب باید عرضه شود و بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی و فرمانداران با مصادیق تخلف به صورت جدی و بدون اغماض برخورد کنند.

خیریانپور گفت: هرگونه خروج مرغ از مازندران باید با مجوز دامپزشکی انجام شود و نیروی انتظامی با خودرو‌هایی که مجوز حمل مرغ ندارند برخورد قانونی و قاطع کند.

انتهای پیام /ک

برچسب ها: قیمت مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.