معاونت سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های شب‌های بام ایران و پیامبر مهربانی بیست و هفتمین روز از ماه پر برکت رجب را گرامی می‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های «شب‌های بام ایران» و «پیامبر مهربانی» بیست و هفتمین روز از ماه پر برکت رجب را گرامی می‌دارد.

او افزود: رضا قاضی تهیه کننده و کارگردان برنامه شب‌های بام ایران با دعوت از میهمانان و خوانندگان استانی این شب را برای بینندگان به یاد ماندنی می‌کند.


بیشتر بخوانید


افشاری نیا اضافه کرد: نمایش طنز مش عامو با بازی محمدرضا لله گانی در کنار مجریان برنامه وحید علیدادی و فخری قائدی، استان گرد، موسیقی تصویر، نماهنگ، گزارش‌های مردمی، دعوت از شاعران استانی و خواننده شو از بخش‌های زیبا و متنوع این برنامه هستند که در شب بعثت پیامبر رحمت ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ تقدیم مخاطبان سیمای جهان بین می‌شود.

او ادامه داد: برنامه پیامبر مهربانی هم در روز مبعث از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای مینا حیدری، عماد صدری نژاد و گزارشگری محمد یگانگی از شبکه استانی جهان بین پخش می‌شود.

افشاری نیا گفت: گزارش‌های شاد مردمی، موسیقی تصویر، دعوت از خوانندگان و شاعران استانی، ورزش باستانی و دعوت از کارشناس مذهبی و صحبت پیرامون شخصیت والای حضرت محمد (ص)، پیام و اهداف مبعث از منظر قرآن کریم و وظیفه مسلمانان در قبال بعثت از بخش‌های متنوع برنامه هستند.

او افزود: معاونت صدای جهان بین هم با تولید و پخش برنامه رسول مهربانی روز بعثت حضرت محمدمصطفی (ص) خاتم رسولان را جشن می‌گیرد.

افشاری نیا اضافه کرد: رسول مهربانی در روز مبعث ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مجید عالی پور، زنده و مستقیم از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

او ادامه داد: مبحث کارشناسی ویژه شخصیت حضرت محمد (ص) و بعثت ایشان، گزارش‌های شاد مردمی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری (شعر و آنونس)، موسیقی و ترانه، پخش قطعاتی از فیلم محمد رسول الله، تلفن و پیامک از بخش‌های متنوع این برنامه هستند.

افشاری نیا گفت: معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با تولید چهار گزارش ویژه مبعث برای پخش در بخش‌های خبر تلویزیون و رادیو و انعکاس در فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیمای استان، پوشش خبری برنامه‌های اجرایی مرتبط با عید مبعث در سطح استان و شهرستان‌ها در بخش‌های خبری تلویزیون و رادیو و تولید دو تیزر مناسبتی برای پخش در ابتدای بخش‌های خبری و انتشار در فضای مجازی خبرگزاری، این عید فرخنده را جشن می‌گیرد.

او در پایان افزود: معاونت فضای مجازی هم با معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و تقطیع و بارگذاری قطعات کوتاه برنامه‌ها در تمامی بستر‌ها بزرگترین روز تاریخ بشریت و مبعث حضرت محمد (ص) را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار