فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از مدیرکل صداوسیمای استان به منظور تولید و پخش برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طی نشستی با حضور  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری از مدیرکل صداوسیمای استان به منظور تولید و پخش برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر از شبکه جهانبین تقدیر شد.

در این نشست سردار علی محمد اکبری  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان، از زحمات و تلاش‌های ارزنده در ایام گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر و تدابیر و رهنمود‌های مدبرانه برای تهیه برنامه شهر عشق، با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد.

در ایام گرامی‌داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر سال ۱۳۹۹ با تدابیر و رهنمود‌های اتخاذ شده، برنامه شهر عشق به مدت هفت شب تهیه و از شبکه استانی جهان بین پخش شد.

در این دیدار همچنین از عوامل دست اندرکار تولید برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر قدردانی شد.


بیشتر بخوانید


هفته اول ماه محرم هرساله به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

ویژه برنامه «شهر عشق» با هدف بررسی زندگی و سیره امام حسین(ع) و یاران با وفایش روی آنتن رفته است. این برنامه به منظور معرفی و ترویج فرهنگ عاشورایی، تبیین فلسفه و اهداف قیام این امام همام، بررسی ریشه‌ها، علل و پیامدهای واقعه کربلا، نقش و اثرگذاری بصیرت در حماسه عاشورا، جایگاه امام در ترویح دینداری و ولایتمداری و فضیلت امر به معروف و نهی از منکر تولید و پخش شد.

 این برنامه با میان برنامه‌های مذهبی، پیامک و کارشناس مذهبی در دهه اول ماه محرم به صورت زنده از سیمای جهان بین پخش شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار