مهلت ثبت نام لیگ سخنرانی دانشجویی نیز تا ۲۰ اسفند است و رقابت بین شرکت کنندگان ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال آینده در فارس انجام می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیگ مناظرات دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی کاربردی منطقه هفت گفت: این مسابقه برای افزایش و کسب مهارت‌های ارتباطی، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو و آشنایی با سیره اهل بیت (ع) در بین دانشجویان برگزار و شرکت برای همه دانشجویان آزاد است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عابدی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات سخنرانی را افزایش سطح مهارت‌های فردی، اجتماعی و علمی دانشجویان برشمرد.

ابراهیم شیشه گر دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی گفت: این مسابقه مهیج در ۷ محور شامل: دانشجو موذن جامعه؛ دانشجوی سیب زمینی نیست؟!، گفتمان انقلابی (انقلابی بودن و انقلابی ماندن)، تاثیرات برجام بر اقتصاد، تمدن نوین اسلامی- بیانیه گام دوم، عفاف و حیا و خط امام، برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

او افزود: مهلت ثبت نام لیگ سخنرانی دانشجویی نیز تا ۲۰ اسفند خواهد بود و رقابت بین شرکت کنندگان در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام می‌پذیرد.

دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی نیز گفت: متقاضیان جهت ثبت نام نام، نام خانوادگی، رشته، نام دانشگاه خود و کلمه سخنرانی را تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار