مرادنیا گفت:باید با همت و کار جمعی مشترک یکبار برای همیشه مشکلات ناحیه منفصله شهری نایسر سنندج را حل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان  در جلسه ای که به منظور بررسی و رفع مشکلات مختلف ناحیه منفصله شهری نایسر برگزار شد،گفت: با اقدام دستگاه‌های تحت نظر مقام معظم رهبری سه ناحیه در کشور برای ساماندهی انتخاب شده اند که خوشبختانه نایسر سنندج یکی از این سه ناحیه است.

او با بیان اینکه دستگاه‌های دارای مسئولیت باید وظیفه خود را به درستی و به صورت کامل و در هماهنگی و همراهی با دستگاه‌های تحت نظر مقام معظم رهبری نظیر بنیاد علوی، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام انجام دهند گفت: این تصمیم حاکمیتی فرصتی مطلوب برای برطرف کردن نیازمندی‌های نایسر است.

مرادنیا بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دارای مسئولیت و خدمات رسان یک بازنگری اساسی در طرح‌ها و برنامه‌های خود داشته باشند و به شیوه جدی برای رفع آن اقدام کنند تا یکبار برای همیشه مشکلات بر طرف و شاهد خدمت رسانی مطلوب به همشهریان ساکن در این منطقه باشیم.

استاندار کردستان از مردم درخواست کرد تا در کنار دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌هایی که مسئول پیشبرد برنامه ساماندهی نایسر هستند نهایت همراهی را داشته باشند، چرا که ساماندهی نهایی و رفع موانع بصورت واقعی با حضور مردم امکان پذیر است.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بر برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیر قانونی تاکید کرد و افزود: اگر کار در نایسر شروع شود و همچنان ساخت و ساز غیر مجاز وجود داشته باشد در آینده باز مشکلات وجود خواهند داشت.

او افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز مردم نایسر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ناشی از ساخت و ساز‌های غیر قانونی است و لازم است به هر طریقی جلو ساخت و ساز بدون ضابطه و غیر قانونی گرفته شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: در برنامه ساماندهی نایسر باید یک برنامه زمانبندی وجود داشته باشد و معاون عمرانی بصورت هفتگی از این ناحیه بازدید و گزارش کار خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.