قشقایی با شکست مقابل پارس جنوبی، دست خالی بوشهر را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی شهدای قشقایی شیراز، گفت: در هفته ۱۷ و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ۲-یک نتیجه را مقابل میزبان خود پارس جنوبی جم واگذار کرد.

او، بیان کرد: علی فاتح روی دو اشتباه خط دفاعی و دروازه بان شهدای قشقایی در نیمه دوم و فاصله ۳ دقیقه، موفق شد گل‌های پارس جنوبی جم را به ثمر برساند و در ادامه داریوش هرمزی با انجام ۳ تعویض ریتم تیمی قشقایی را تغییر داد تا یکی از گل‌های خورده جبران شود.

عبداللهی، تصریح کرد: در دقایق پایانی این دیدار یک پنالتی به سود پارس حنوبی جم اعلام شد که کادرفنی و بازیکنان قشقایی نسبت به این مسئله اعتراض کرده و برای لحظاتی حاضر به ادامه مسابقه نشدند و پس از بازگشت به زمین، امید نظامی پور این موقعیت حساس را برای تیم میزبان از دست داد و توپ را به تیرک دروازه زد.

نماینده فارس با این شکست و ۱۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات دسته یک فوتبال باقیماند و پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز، رده هفتم را به خود اختصاص داد.

این دیدار که قرار بود ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز آغاز شود بدلیل نبود آمبولانس در ورزشگاه با دقایقی تاخیر شروع شد.

شهدای قشقایی شیراز در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه ۲۲ اسفندماه باید مقابل میزبانش اتحاد کامیاران صف آرایی می‌کند.

داریوش هرمزی و شاگردانش در هفته ۱۸ و نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز به مصاف ملوان بندرانزلی خواهند رفت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار