فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: مردم بدانند که خرید و فروش گونه‌های آبزی خاص برای سفره هفت سین جرم است و با این موضوع برخورد می شود.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خرید و فروش گونه های آبزی چون سمندر و مار برای سفره هفت سین، اظهار کرد: افرادی که این گونه‌ها را صید و به بهانه نوروز در بازارهای غیرمجاز عرضه می‌کنند با همکاری نیروی انتظامی با آنان برخورد جدی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه خرید و فروش این گونه‌ها جرم محسوب می‌شود، گفت:با مجرمانی که اقدام به خرید و فروش این گونه ها که سبب آسیب رساندن به محیط زیست می شود برخورد قاطع صورت می گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره ماهی‌های قرمز عید تصریح کرد: مردم اگر ماهی قرمز می خرند باید بعد از نوروز در مکان هایی که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها معرفی می کنند آن را رها کنند، زیرا رهاسازی این ماهی‌ها در رودخانه‌ها سبب تلف شدن و بیماری سایر ماهی‌های بومی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست ، ماهی قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
ما ماهی قرمز مون از عید 98 تا الان داریم تا الان دو تا تحویل سال گذرونده
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
کار سختی نیست ها یه دو دو تا چهارتای ساده است جریمه ها را سنگین کنید ببینید هر کسی دیگه حرات میکنه سراغ این بنده های خدا بره یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
کسی که برای سفره هفت سین از سمندر و مار استفاده می کنه رو باید به سرعت تحت مراقبت روانشناسی قرارداد برخورد قضایی اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
چند کیلو جرم؟
آخرین اخبار