معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: براساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده باید از برگزاری حراجی‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، درستی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گفت: براساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا از ۱۵ اسفند ماه امسال  تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده باید از برگزاری حراجی‌ها جلوگیری شود.

او گفت: همچنین باید در آجیلی‌ها و قنادی‌ها نیز رعایت شیوه‌نامه‌ها و مراقبت‌ها تشدید شود و برای جلوگیری از ازدحام مردم برنامه‌ریزی کنند.

درستی افزود: برگزاری کنسرت‌ها در رستوران‌ها با شرط اینکه فقط ۵۰ درصد رستوران استفاده شود و مابقی صندلی‌ها باید جمع آوری شود قابل قبول است.

او با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پایانه‌های برون شهری کاهش یافته است  از شهرداری و راه و ترابری خواست نسبت به این موضوع به جد ورود کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برای جلوگیری از ازدحام مردم در بازار باید تردد اتوبوس‌های شرکت واحد به محدوده مرکزی شهر تبریز کاهش یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.