مربی تراکتور: تراکتور نوین را در سال ۱۴۰۰ می‌بینید/ فوتبال مدنظر خطیبی را ارائه نمی‌دهیم

حمید عبداللهی درباره پیروزی تیم تراکتور برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: در ابتدا  باید بگویم تیم نساجی قائم شهر نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و همچنین ۵، ۶ بازیکن باکیفیت به این تیم اضافه شده‌ و سطح بازیکنانشان تغییر کرده است.  

او افزود: در نیمه اول یک بازی باکیفیت را اجرا کردیم، اما در یک غافلگیری گل خوردیم و بعد از آن توانستیم جبران کنیم. در نیمه دوم تیم تراکتور به خاطر این که ۳ بازی در  خانه بازنده بود کمی استرس داشت. امیدوارم هیچ وقت برای تراکتور پیش نیاید که در خانه ببازد. اکنون که تیم پیروز شده است، می‌گویم این تیم نیاز به یک کار اساسی دارد. باید در جزئیات فوتبالمان کار کنیم. در بازی قبل بازی مالکانه‌ای را انجام دادیم و باختیم.

مربی تیم تراکتور گفت: ما در مرحله تغییرات هستیم و تراکتور فانتزی بازی می‌کرد و در حال حاضر آرایش تیم را عوض کردیم و فوتبال پرفشار و با پرس بالا انجام می‌دهیم. مطمئن باشید در سال ۱۴۰۰ یک تراکتور نوین را می‌بینید.  

عبداللهی بیان کرد: توقع ما از بازیکنان این است وقتی توپ را ندارند، باز هم تلاششان را بیشتر کنند. با گذشت زمان این تیم بهتر خواهد شد.  

او درباره این که تراکتور توانست بعد از دریافت گل به بازی برگردد، گفت: همانطور که در فاز حمله همه شرکت می‌کنند، در فاز دفاع نیز همه باید حضور داشته باشند.

مربی تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: ما با آن فوتبالی که مدنظر خطیبی است فاصله داریم و هر وقت به آن سطح رسیدیم، خطیبی خودش به نشست خبری  می‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار