رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : بعنوان مجریان انتخابات، تنها ایران و انقلاب برای ما مهم بوده و ما در انتخابات بدون هیچ گرایشی بعنوان یک " ایرانی ِ انقلابی " عمل خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به ابعاد مورد اهمیت انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت : مجریان انتخابات با توجه به روبه پایان بودن دولت، هیچ اولویتی جز برگزاری انتخابات در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

او گفت : اینکه چه شخصی برنده و پیروز انتخابات باشد برای ما مهم نخواهد بود و لازم است که فرمانداران برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه و در تراز نظام اسلامی همت بگمارند.

خوش اقبال افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها نمایندگان عالی دولت هستند و لازم است که در راستای تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور به اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حجم فضاسازی‌ها در مسیر دولت افزود: هر چه به پایان دولت نزدیک می‌شویم بر حجم حواشی افزوده می‌شود، لذا انتظار می‌رود مدیران در مواجهه با این فضاسازی‌ها با آرامش و طمانینه رفتار کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصمیم گیری همراه با آرامش را لازمه مدیریت در فضای انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: در فضایی که تولید حواشی بیشتر است نیازمند مدیریت در بحران هستیم. این فضا مدیریتی را طلب می‌کند که در مواجهه با ترفند‌های تبلیغاتی به خصوص در فضای مجازی با تحلیل و حساب شده عمل کرد.

خوش اقبال عملکرد مدیریت ارشد استان در زلزله سال ۹۶ را نمونه مدیریت در بحران دانست و گفت: در آن شرایط مدیریت استان همزمان با گرفتاری‌های زلزله به دغدغه‌های اقتصادی اجتماعی و توسعه‌ای استان نیز توجه داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به ضرورت برپایی جلسات با اقشار و گروه‌های جامعه در آستانه انتخابات افزود: مشکلات آستانه تحمل جامعه را کاهش داده، از این رو می‌طلبد که مدیران رفتاری خاضعانه داشته و شنوندگانی صبور برای گلایه‌ها و انتقادات باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با تاکید بر اینکه فرمانداران پیش بینی مقدمات و امکانات لازم برای انتخابات را از هم اکنون داشته باشند، افزود: آسیب شناسی نقاط ضعف انتخابات دوره‌های گذشته کمک وافری به برگزاری یک انتخابات با کیفیت خواهد کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.