رایکا بابل در هفته ماقبل پایانی دور رفت لیگ یک فوتبال کشور فردا به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته ماقبل پایانی دور رفت لیگ یک فوتبال کشور از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه فردا یکشنبه ۱۶ اسفندماه در ورزشگاه کارگران تهران مهمان خوشه طلایی ساوه  است.

تیم رایکا بابل که در دیدار گذشته خود در مقابل تیم بادران با کامبکی دراماتیک و تماشایی همگان را شگفت زده کرده بود، این بار با حمایت همه جانبه هوادارانش و اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی تیم باید به مصاف تیم همسایه خود در جدول، یعنی خوشه طلایی ساوه برود.

تیم خوشه طلایی که از سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در پایان فصل گذشته با رتبه چهارم لیگ را به پایان رساند.

ساوه ای‌ها امسال هم با تیم خوبی وارد رقابت‌های لیگ یک شدند و در پایان هفته شانزدهم با اختلاف ۸ امتیاز نسبت به صدر جدول در جایگاه یازدهم قرار دارند.

رایکایی‌ها با کسب ۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۵ شکست ۲۱ امتیازی هستند و در رده دهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

در آن سوی میدان نیز تیم طلایی پوشان ساوه با ۵ پیروزی ۶ تساوی و ۵ شکست با ۲۱ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم رایکا در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند که قطعا فاصله یک پله‌ای این دو تیم در جدول به حساسیت‌های این بازی می‌افزاید.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.