بازگشت رویایی رایکا در سیمرغ

رایکا بابل در روزی رویایی، بازی ۲ بر صفر باخته را در مقابل تیم مدعی بادران تهران به برد تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مهمانشان بادران تهران را در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ شکست دهد.

رایکا در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم پور، سید جواد شفیعی، ناصر رضایی، رضا نبی زاده، محمد طاهر صادقی، امین رضایی، ابوالفضل آذرنوشان، حسین رسولی، سعید حیدری، جواد غلامی و امیر محمد منصف، بازی را شروع کرد.

در نیمه نخست بازی، بادران تهران با گل‌های دقایق ۴ و ۳۴ ایمان غلامی و ابوالفضل بابایی، پیروز از زمین خارج شد.

در حالی که تهرانی‌ها با هدایت محسن عاشوری مربی نوشهری خود به حفظ برد در برابر رایکا و صعود به رتبه دوم لیگ می‌اندیشیدند، بابلی ها، نیمه دوم را طوفانی شروع کردند و با گل‌های امین رضایی در دقیقه ۵۲ و صیاد کوکبی در دقیقه ۶۷، بازی را به تساوی کشاندند.

اما این پایان کار بازی دیدنی و پرگل رایکا و بادران نبود، چرا که صیاد کوکبی تعویض طلایی نادر دست نشان، در دقیقه ۸۹ بازی و در فاصله یک دقیقه تا پایان وقت قانونی مسابقه، گل پیروزی بخش رایکا بابل را وارد دروازه بادران تهران کرد.

رایکا بابل با کسب این برد روحیه بخش، ۲۱ امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به رتبه دهم جدول رده بندی مسابقات صعود کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار