دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم اراک گفت: امروز صداقت در امور مهم‌ترین نیاز جامعه است و مردم وارثان این انقلاب هستند و نباید آنان را فریب داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم در مسجد الزهرای اراک گفت: امروز صداقت در امور مهم‌ترین نیاز جامعه است، مردم وارثان این انقلاب هستند و نباید آنان را فریب داد.

رضایی خواستار حضور پررنگ و تاثیرگذار نیرو‌های انقلاب در صحنه شد و بیان کرد: نیرو‌های انقلاب باید وارد صحنه شوند و با عزم و تلاش خود مشکلات را حل کنند.

او اضافه کرد: قبل از انقلاب تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار اندک بود، اما امروز به برکت انقلاب همه آحاد جامعه از امکان تحصیل برخوردار شده‌اند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز در راستای سفر دو روزه به استان مرکزی وارد شهر اراک شد و مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، ادای احترام به شهدای شهر اراک، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، نشست با مجمع اندیشه وحدت اسلامی دبیران احزاب و نخبگان، دیدار با استاندار مرکزی، نشست با جبهه ایستادگی، حزب توسعه و عدالت، شورای ائتلاف و احزاب جریان انقلاب و دیدار مردمی از جمله برنامه‌های ۲ روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک اعلام شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است به خمین هم سفر کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.