حجت الاسلام آقا ملایی گفت: رسوایی و درماندگی صهیونیست ها در حمله اخیر به کشتی هلیورس ری نمایان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه فهرج با اشاره به اینکه مبعث در حقیقت روز برافراشته شدن پرچم رسالتی است که خصوصیات آن برای بشریت بی نظیر است ، گفت: در مبعث عَلم علم را خدا برای بشریت برافراشته کرد. 

 او افزود: در مبعث خ دای سبحان عَلم عدل و عدالت را برافراشته کرد و جلوی قتل دختر‌های بی گناه  و ظلم و جنایت را گرفت. 

حجت الاسلام آقا ملایی با بیان اینکه خداوند در مبعث عَلم انسانیت، مهربانی، انفاق، ایثار و اخلاق و سجایای انسانی را برافراشته کرد، بیان کرد: در مبعث، خداوند تمام خوبی‌ها را به بشریت عطا کرد. 

او  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همیشه در آستانه سال نو از نیمه دوم اسفند به بعد، جشنی تحت عنوان جشن نیکوکاری  از سوی کمیته امام خمینی (ره)  برگزار می‌شود، به نمازگزاران توصیه  کرد: در حد توان خود  در این کار خداپسندانه شرکت کنند. 

 امام جمعه فهرج با اشاره به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی بیان داشت: امروز روز درختکاری است و در اسلام به درختکاری توصیه شده  است. 

 او بیان کرد:  خود درخت در مکتب اسلام دارای ارزش و احترام بسیاری است. 

حجت الاسلام آقا ملایی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: در بامداد اول اسفند ماه، کشتی هلیوس ری هدف حمله قرار گرفت که این کشتی، آسیب‌های بسیار زیادی دید.

او تصریح کرد: در ساعات اولیه انگلستان اعلام کرد که یکی از کشتی‌های انگلستان مورد هدف قرار گرفت که بعدا مشخص شد که این کشتی نظامی، متعلق به رژیم صهیونیستی است و گروهی بر این باور هستند که این حادثه به دست گروه‌های مقاومت و در مقابله و انتقام از تجاوز‌ها و گستاخی‌های مکرر رژیم غاصب در ماه‌های اخیر  صورت گرفته است.

او افزود: گروه دیگر؛ اما بر این باورند که این اقدام نوعی خودزنی سیاسی از سوی رژیم صهیونیستی است، در واقع این اقدام کار خود صهیونیست‌ها است و  آن‌ها می خواهند با این تیر، چند نشان را هدف قرار دهند از یک سو ایران را در مجامع بین المللی به اقدامات خرابکارانه در آب‌های بین المللی متهم کنند و از سوی دیگر محملی برای تداوم و تشدید تحرکات خود بیابند. 

امام جمعه فهرج گفت: اگر کشتی هلیوس ری، هدف ترغیب جبهه مقاومت قرار گرفته باشد که یک رسوایی بزرگ برای صهیونیست‌ها است و اگر خودزنی هم باشد، حکایت از درماندگی آن‌ها دارد؛ یعنی غاصبان قدس در شرایطی هستند که برای برون رفت از آن حاضر هستند، خط قرمز‌های امنیتی خود را پس از ۷۰ سال زیر پا بگذارند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار