در مراسمی گواهینامه درجه یک هنری آواز مقامی خراسان رضوی به استاد کریم کریمی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسم اعطای گواهینامه درجه یک هنری به استاد کریمی علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گفت: شورای ارزشیابی هنرمندان پس از طرح فعالیت‌ها و سوابق هنری هنرمندان در کمیته ارزشیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به هنرمندانی که شایستگی دریافت درجه یک هنری، دو هنری وسه هنری را داشته باشند این درجات به هنرمندان تقدیم می‌گردد.

او افزود: نشان درجه یک هنری برای هنرمندانی که به لحاظ سنی، دارای فعالیت‌های ویژه و تاثیر گذاردر فضایی که آن عرصه فعالیت می‌کند باشند، به آنان تقدیم می‌شود.


بیشتر بخوانید



ثابت نیا بیان کرد: استاد کریم کریمی یکی از پیشکسوتان هنر موسیقی شرق خراسان رضوی است و درواقع یک عمر در عرصه موسیقی مقامی فعالیت کردند این درجه هنری که معادل دکترامی باشد به این هنرمند تربت جامی تقدیم شدو در این جهت از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

او افزود: موسسه پیشکسوتان و همچنین صندوق اعتباری هنر خدماتی را برای این هنرمندان پیش بینی کرده است و امیدواریم که برای مابقی هنرمندان موسیقی شرق خراسان اقدام مشابه صورت گیرد وسایر هنرمندان بتوانند به این درجات برسند.

ثابت نیا که به بهانه ضبط برنامه‌های هنری هنرمندان این خطه برای شرکت در جشنواره آوای اردات به تربت جام سفرکرده بودخاطرنشان کرد: مراسم ضبط و تصویربرداری از اجرای هنرمندان موسیقی مقامی انجام شد و به لحاظ شرایط کرونایی برنامه‌های ضبط شده به صورت ویدیویی از فضای مجازی پخش می‌شود.


انتهای پیام//س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.