مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم برنامه ‌های هفته درختکاری در قم را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در هفته درختکاریگفت: در طرح کاشانه شهروندان با ارسال پیامک کاشانه به سامانه ۳۰۰۰۱۳۹۷ به نیرو‌های فضای سبز شهرداری اطلاع می‌دهند و آنان با مراجعه به مجتمع‌های مسکونی به‌صورت رایگان درخت خواهند کاشت.

او تصریح کرد: امسال توزیع نهال مردمی در مجتمع و داخل بوستان‌ها ممکن نیست و شهروندان با ارسال عدد ۲۰ که نمایان گر سرانه فضای سبز است به این سامانه فرم تکمیل کرده و درخت مورد نظرشان را درب منزل به‌صورت رایگان تحویل می‌گیرند، به هر کد پستی دو اصله درخت رایگان مثمر تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهربازی بزرگ بوستان غدیر که یک شهربازی مدرن و بی‌نظیر است در هفته درختکاری در روز بیستم اسفند افتتاح خواهد شد، همچنین عملیات اجرایی و آغاز کلنگ زنی شهربازی نوستالژی شهر قم شهربازی شاهد واقع در بوستان فدک عملیات اجرایی ‌اش آغاز می‌شود و در شش‌ ماه اول سال ۱۴۰۰ آماده خدمت به مردم است.

او افزود: افتتاح بوستان‌های شهری در مناطق هشت‌گانه که شاخص ‌ترین آن بوستان حنانه منطقه ۲ کنار پل خیابان توحید به مساحت ۴۲ هزار مترمربع ازجمله این طرح‌هاست، همچنین در ۶ ماهه نخست سال آینده شهربازی میدان ۷۲ تن افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحافظ بابائی
۲۳:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
لطفا به ما نهال بدهید
Iran (Islamic Republic of)
مهسایه
۱۲:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام یعنی الان عدد ۲۰ را به ۳۰۰۰۱۳۹۷پیامک کنیم یه فرم برامون میفرستن که پر کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
بلوار محمد
۱۸:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
با سلام بنده در روز شنبه به پارک فلکه نبوت مراجعه حضوری داشتم جهت نهال مهندس فراهانی از دادن حتی یک نهال امتناع کرد در ثانی پارسال نیز همین اتفاق افتاد. اگر چنانچه کسی پیانو داد نهال دریافت نکرد به کجا باید مراجعه کند چهاربخشی به شکایات و نظر مردمی اختصاص ندارد
آخرین اخبار