مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت:امسال ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان استان کردستان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال کلیدی‌ترین حوزه فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است،گفت: این میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد ۶۰۰ طرح اشتغال بوده است.

او یکی دیگر از تسهیلات پرداختی این صندوق را کمک ساخت و ساز و ودیعه مسکن اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی ۱۶۰ میلیارد ریال برای ودیعه مسکن یک هزار و ۳۰۰ نیازمند و ۶۵ میلیارد ریال برای کمک به خرید و ساخت مسکن نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به پرداخت ۲۵۲ فقره وام دانشجویی از طریق این صندوق افزود: همچنین ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و درمانی با عنوان وام کارگشایی به ۶ هزار و ۳۰۰ نیازمند کردستانی پرداخت شده است.

او افزود: از بهمن امسال نیز وام‌های پرداختی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کاملا قرض الحسنه و بدون هیچ کارمزدی پرداخت می‌شود، ضمن اینکه افزایش سقف پرداخت تسهیلات و ضمانت آسان یکی از برنامه‌های این صندوق برای سال آینده است.

شیخی‌زاده گفت: در مجموع امسال ۹ هزار و ۳۰۰ نیازمند استان در حوزه‌های مختلف تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان دریافت کرده ‎اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.