از تأمین جهیزیه تا کمک دارویی به خانواده‌های نیازمند

رئیس هیأت مدیره هیأت ابوالفضلی بیرجند گفت: مرکز نیکوکاری این هیئت در زمینه‌های مختلف درمان، جهیزیه و کمک به خانواده‌های تحت پوشش به یاری نیازمندان شتافته است.

کریم پور رئیس هیأت مدیره هیأت ابوالفضلی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی بیرجند، سال ۹۷ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی راه اندازی شد.

او افزود: این مرکز از ابتدای راه اندازی تاکنون اقدامات خیرخواهانه‌ای را در حوزه‌های درمان، جهیزیه و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام داده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

کریم پور با اشاره به توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم بین دانش آموزان، ایتام و خانواده‌های بی سرپرست نیازمند به طور هفتگی، گفت:در سه ماهه گذشته، هزار و ۴۶۰ بسته غذایی بین مددجویان این مرکز توزیع شده است.

رئیس هیأت مدیره هیأت ابوالفضلی بیرجند با بیان اینکه در شب یلدای امسال، هزار و ۳۶۰ بسته میوه بین مددجویان تحت پوشش این مرکز توزیع شده است، اظهار کرد: میزان وزن این بسته‌ها مجموعاً ۶ هزار کیلو گرم بوده است.

او گفت: هزار و صد خانواده به طور مستقیم و حدود هزار و ۵۰۰ خانواده به طور موردی، زیرپوشش این مرکز نیکوکاری قرار دارند.

کریم پور تصریح کرد: امسال به ۱۸۰ خانواده که در آن‌ها بیماران خاص و یا صعب العلاج حضور داشتند، کمک‌های دارویی و غذایی اهدا شد.


بیشتر بخوانید


رئیس هیأت مدیره هیأت ابوالفضلی بیرجند با اشاره به اینکه ۲۸۱ میلیون تومان مجموع کمک‌های غیرنقدی خیرین به این مرکز بوده است، گفت: ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز کمک‌های نقدی خیرین به این مرکز بوده است که با نیازسنجی‌های انجام شده، در امور خیریه صرف شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چ کار خوبی