محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از سردیس شهید غازی، از نصب سردیس دو تن از پیشکسوتان سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: امروز توفیقی بود برای مجموعه سپاهان تا همزمان با سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار حسن غازی، در جمع برخی از هم‌رزمان و خانواده شهدا از سردیس این شهید والامقام رونمایی کنیم.

او افزود: سردار شهید حسن غازی بنیان‌گذار توپخانه ۱۵خرداد سپاه و از فرماندهان سیستم‌های موشکی سپاه پاسداران که سال‌ها به عنوان کاپیتان تیم سپاهان در رده‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کرد و در تیم ملی نیز حضور داشته است. او به عنوان یک چهره با اخلاق، پرتلاش و ورزشی در بین فوتبالی‌ها شناخته می‌شد.

او در ادامه ضمن تکریم مقام شهدا اظهار کرد: باشگاه سپاهان به وجود این شهید و دیگر شهدای مجموعه سپاهان مثل شهید ملاافضل، شهید هاشمی، شهید خزایی، شهید معینی و شهید کاظمی افتخار می‌کند.

ساکت با اشاره به هفته درخت‌کاری عنوان کرد: برای نسل آینده و حفظ محیط زیست کادر تیم سپاهان نسبت به کاشت درخت در محوطه مجموعه اقدام کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: از آنجایی‌که هواداران عزیز تیم سپاهان در صفحات مختلف اجتماعی از ما درخواست طراحی کیت جدید داشتند، امروز از کیت جدید این تیم رونمایی شد و تا دوهفته آینده تیم از آن استفاده خواهد کرد. رسما اعلام می‌کنم که پیراهن زرد، به عنوان پیراهن اول باشگاه و پیراهن مشکی به عنوان پیراهن دوم و طبیعتا سفید سومین پیراهن باشگاه خواهد بود که در بازی‌های آتی از آن استفاده می‌شود.

طراحی کیت جدید خواسته هواداران بود/ به زودی از سردیس مرحوم یاوری رونمایی می‌شود + عکس

او در پایان تاکید کرد: برای تکریم و پاسداشت پیشکسوتان باشگاه، در پایان ماه مبارک رمضان سردیس استاد حریری و استاد محمود یاوری در ورزشگاه نقش جهان نصب و رونمایی خواهد شد تا باشگاه سپاهان بتواند به نوعی در تکریم پیشکسوتان متجلی کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار