مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان ضمن رضایت از روند بازی تیمش در مقابل وچان از برنامه‌های‌ این تیم برای قهرمانی خبر داد.

رضوان رضایی، مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما همه‌ی نکاتی که میخواستیم به خوبی اجرا کردند و از همه بازیکنانم راضی هستم.

او ادامه داد: در حال حاضر یک تیم جدید هستیم که برنامه‌های خوبی نیز در پیش داریم. همچنین از حمایت‌های بی، چون و چرای مجموعه باشگاه سپاهان کمال تشکر را دارم.

رضایی ضمن اشاره به مصدومان بازی هفته قبل در مقابل شهرداری سیرجان اذعان کرد: وضعیت تیم و بازیکنان مطلوب است و ما در هفته‌ای که گذشت همه تلاشمان برای رسیدن بازیکنان مصدوم به این بازی بود.

او در پاسخ به اینکه چقدر پیروزی و کسب سه امتیاز در این بازی برای سپاهان قابل پیش‌بینی بود تصریح کرد: سپاهان رو به جلو و با هدف قهرمانی پیش می‌رود و صد درصد فکر پیروزی در این بازی را می‌کردیم و به هواداران قول بازی‌های بهتر از امروز را می‌دهیم.

رضایی در خصوص جدایی امیرشقاقی، سرمربی سپاهان توضیح داد: تیم ما روند جدیدی را در پیش گرفته و نمی‌خواهم از گذشته حرف بزنم. شرایطی برای ایشان پیش آمده که نخواستند به همکاری خود ادامه بدهند. برای ایشان که مربی به نام و بزرگی هستند ارزو‌ی موفقیت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.