سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: هدف ما حمله از جناح چپ و راست بود و با همین رویه توانستیم پیروز این دیدار باشیم.

مریم جهان‌نجاتی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: نیمه اول را بسیار عالی شروع کردیم و در ده دقیقه اول طبق آنالیزی که از روند بازی‌های سپاهان داشتیم به گل رسیدیم. این که خیلی زود به گل رسیدیم کار را برای تیم ما سخت کرد، اما نیمه اول با نتیجه ۳بر۱ به رختکن رفتیم.

جهان‌نجاتی افزود: در نیمه دوم سه گل دیگر به دروازه سپاهان وارد کردیم و می‌دانستیم که از کجا باید حمله کنیم. با وجود مصدومانی که بعد از بازی با وچان داشتیم، هماهنگی بازیکنان جوان‌تر با تیم کار سختی بود و در کل هفته حساسی برای تیم ما به شمار می‌رفت. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند.

او ضمن ابراز رضایت از نحوه داوری اذعان کرد: داوری خوب بود و بازی به حدی در جریان بود که صحنه‌های خاص و عجیب رخ نداد.

جهان نجاتی در مورد هم‌رنگ بودن لباس داوران با بازیکنان سپاهان اظهار کرد: بازیکنان ما به همین علت در نیمه اول دچار اشتباه شدند و من نمیدانم دلیل این ناهماهنگی با وجود جلسه شب گذشته بین مسئولان برگزاری چه بود، ولی بلافاصله برطرف شد و در نیمه دوم لباس داوران تغییر کرد.

او در پاسخ به اینکه تیم سیرجان در بازی‌های قبلی بازی فنی‌تری را نشان می‌داد، تصریح کرد: سبک بازی سپاهان روی بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشته بود، ولی حمله از کناره‌ها در دستور کار ما بود که این اتفاق چندین‌بار صورت گرفت. اما باتوجه به اینکه ما همیشه روی چمن مصنوعی تمرین میکنیم و مسابقه می‌دهیم، بازیکنان ما به چمن طبیعی عادت نداشتند و کار کمی سخت بود.

سرمربی تیم فوتبالشهرداری سیرجان در پایان گفت: هفته بعدی بازی سختی با شهرداری بم خواهیم داشت و ما باید پیروزی این دیدار را فراموش کنیم و به تمرین و انالیز تیم بم بپردازیم. انشالله که بتوانیم نوار پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.