مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از افزوده شدن شهرداری‌ها به جمع اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان طبق مصوبات ملی این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، با اعلام اینکه هفته گذشته، هفته بسیار پرکاری در وزارت ورزش و جوانان بود، گفت: در این هفته هم برگزاری ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و هم شورای عالی جوانان را داشتیم که، مصوبات آن‌ها به زودی ابلاغ می‌شود.

او افزود: یکی از این مصوبات افزوده شدن شهرداری‌ها به جمع اعضای ستاد‌های ساماندهی امور جوانان است که آن‌ها امکانات و قابلیت‌های خوبی دارند.

اسدی، تدوین آئین نامه حضور اعضای جوان ستاد‌ها را از دیگر این مصوبات عنوان کرد و بیان داشت: در هر ستاد ۴ عضو جوان با حکم استانداران و فرمانداران شرکت می‌کنند که در حقیقت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان از جمله جلساتی است که هم جوانان و هم مسئولان باهم و در کنار هم تصمیم سازی می‌کنند.

او تصریح کرد: در حقیقت، آئین نامه حضور اعضای جوان ستاد‌ها با هدف تربیت جوانانی تدوین می‌شود که طراز گام دوم انقلاب باشند.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: عنوان این طرح توانمندسازی دستیاران جوان مدیران است که نیازمند همکاری مسئولان در زمینه این طرح هستیم.

اسدی افزود: در کنار این طرح، جوانان آموزش‌هایی می‌بینید تا با مبانی اسلام، انقلاب و کار تشکیلاتی آشنا شوند، در نهایت بصیرت پیدا کنند و مجهز به سلاح روز علم شوند و با مباحث آینده پژوهی و استراتژیک آشنایی پیدا کنند و در مجموع، اعضای تأثیرگذاری در ستاد‌ها باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار