مرحله سوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با حضور ٦ دانش آموز از جنوب کشور امروز و فردا در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پور خسروانی مسئول پژوهش سرا‌های دانش آموزی فارس، گفت: در مرحله نخست یازدهمین دوره برگزاری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو ، ١٠ هزار و  ۵۸۴ دانش آموز به صورت آنلاین در آزمون کتبی غیرحضوری شرکت کردند.

او، بیان کرد: دانش آموزان راه یافته به مرحله سوم این المپیاد علاوه بر شرکت در یک آزمون آزمایشگاهی و عملی، در روز جمعه ١٥ اسفند هم در یک آزمون کتبی شرکت می‌کنند.
 
پورخسروانی، تصریح کرد: ۲۹ دانش آموز در این مرحله از یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو به رقابت می‌پردازند و دانش آموزانی که به مرحله سوم راه یافته‌اند علاوه بر آزمون‌هایی که شرکت کرده‌اند و در یکسری دوره‌های آموزشی از جمله کارگاه نرم افزاری آنلاین هم شرکت خواهند کرد.
 
مسئول پژوهش سرا‌های دانش آموزی فارس، ادامه داد: مرحله دوم به میزبانی ١٩ شهر کشور  ۴۱۸ دانش آموز به صورت حضوری و در یک آزمون کتبی با هم به رقابت پرداختند و نهایتا مرحله سوم و پایانی این المپیاد به میزبانی چهار شهر مراغه، نیشابور، سنندج و شیراز ۱۵ و ۱۴   اسفند  برگزار می‌شود.
 
پورخسروانی، افزود: پیش از اتمام این دوره براساس طرح های ارائه شده، هر یک از دانش آموزان باید تولید محتوا به صورت آنلاین ارائه دهند و سپس مجموع امتیازات این دوره صاحبان مدال طلا، نقره و برنز را مشخص می کند.
 
او، با بیان اینکه جوایز نقدی از سوی ستاد توسعه نانو فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان به برگزیدگان این المپیاد اعطا می‌شود، اضافه کرد: شیراز در یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو میزبان برگزاری مرحله سوم این المپیاد در جنوب کشور است.
 
مسئول پژوهش سرا‌های دانش آموزی فارس، اظهار کرد:  پژوهش سرای سلول‌های بنیادی ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز میزبان دو دانش آموز از شیراز، دو دانش آموز از استان بوشهر، یک دانش آموز از استان یزد و یک دانش آموز از استان کرمان است.
 
پور خسروانی ، گفت: مراسم اختتامیه یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ت
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.