محمدرضا کلایی گفت: ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴هزار میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی پایانه و پارکینگ آزادی توسط رئیس جمهور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی مدیریت شهری گفت: مدل توسعه مشهد قابل تعمیم به کل کشور است؛ ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴هزار میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد، خط ۳ و ۴ مترو در حال ساخت است.

 

او افزود: هرآنچه قابلیت هوشمندی در یک پارکینگ تعریف شده در پروژه زیر سطحی پایانه و پارکینگ آزادی با هزینه ۳۳۶ میلیارد تومان اجرایی شده است؛ دو هزار اتوبوس روزانه در این پارکینگ تردد می‌کنند.


شهردار مشهد ادامه داد: جای پارک برای ۷۰۰خودرو شخصی و ۱۰۰ مکان برای دوچرخه و ۵۰ محل پارک ویژه معلولان در این پروژه تعریف شده است.

 


بیشتر بخوانید


 

کلایی بیان کرد: در حوزه زیست محیطی نیز امروز همزمان پروژه احداث هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در کمربند مشهد آغاز می‌شود که  هزار و ۲۰۰ هکتار آن در کمربند جنوبی و ۳۰۰ هکتار در شمال این شهر است.

 

او تصریح کرد: کوه پارک در مشهد افتتاح شده و رودپارک، کشت پارک و بوم پارک نیز در حال احداث است.


شهردار مشهد تاکید کرد: ۱۳۰ دفتر تسهیل‌گری در کشور فعال است که ۳۵ دفتر آن در مشهد راه‌اندازی شده و سند توسعه محله ارائه کرده‌اند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
شهرداری مشهد واقعا پرکاره. خداقوت