حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: فرهنگ اقامه نماز بر هیچ یک از ما پوشیده نیست و ضرورت دارد که نسبت به این فریضه الهی توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی میرزایی معاون فرهنگی و دانشجویی و رییسی‌فر مدیر فرهنگی ، با محوریت بررسی و ارزیابی مسائل و موضوعات مربوط به ستاد اقامه نماز، از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین (ع) مهران بازدید نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این بازدید با تقدیر از دست اندر کاران امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز گفت: فرهنگ اقامه نماز بر هیچ یک از ما پوشیده نیست و ضرورت دارد که نسبت به این فریضه الهی توجه ویژه داشته باشیم.

او ادامه داد: نماز باید در راس تمام کار‌های ما قرار گیرد و نباید در بین کار‌های اداری‌ خود ، این فریضه را در حاشیه قرار داد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه انقلاب ما به خاطر ارزش‌های دینی بوده، ادامه داد: توجه ویژه به نماز ناهنجاری‌های خانواده و جامعه را به حداقل می‌رساند.

در ادامه مسئولان دانشگاه از بخش‌های مختلف و نماز خانه بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.