کریمیان گفت: همواره قدردان و قدرشناس پرستاران هستیم و خدمات ، ایثار و فداکاری آنان در ایام کرونا را ارج می‌نهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه شورای هماهنگی نظام پرستاری، گفت: در یک سالی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد، شرایط سخت و طاقت فرسایی بر دانشگاه به ویژه بر قشر پرستار گذشته است.

او ادامه داد: در این یک سال خدمات، زحمات، ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در راه خدمت به بیماران و مبارزه با کرونا، به گونه‌ای بود که تمام اقشار جامعه این تلاش‌ها را ستودند و مورد تقدیر قرار دادند.

کریمیان اظهار کرد: همواره قدردان و قدرشناس پرستاران در سطح دانشگاه هستیم و خدمات و ایثار و فداکاری آنان در ایام کرونا را ارج می‌نهیم و از خداوند متعال برای آنان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نماییم.

او مطرح کرد: در حوزه تکریم جایگاه پرستار در سطح دانشگاه، همواره سعی شده که در پست‌های مدیریتی دانشگاه از این قشر خدمتگزار استفاده شود و خوشبختانه با انتخاب افراد توانمند در عرصه‌های مدیریتی، نتایج مطلوبی حاصل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: مسائل معیشتی و حقوق و مزایای پرستاران دانشگاه همواره یکی از دغدغه‌های مهم ما بوده و در این راه نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

عباس قیصوری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های پرستاران در راه خدمت به مردم گفت: پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا به عنوان پشتیبان و حامی تیم درمان و پزشکان بوده‌اند که قابل تقدیر است.

او ادامه داد: این قشر بدون هراس از نام کرونا، دانشگاه را در راه مبارزه با این بیماری سربلند نمودند.

قیصوری مطرح کرد: تلاش این افراد در ایام شیوع بیماری کرونا بیش از گذشته باعث شد که مردم قدرشناس حوزه سلامت و کادر پزشکی و پرستاری باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.