دین پرست گفت: تاکنون مشخص شده هزار و ۶۴۴ واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی قرار دارند و تا هفته آینده آمار نهایی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دین پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه جلسه ستاد تسهیل تصریح کرد: روند اجرای مصوبات  این ستاد را از طریق برگزاری جلسات پیگیری و بررسی می کنیم . امروز مصوبات سه  جلسه قبل ستاد را بررسی کردیم.

او افزود: یکی از مهمترین موارد پیگیری شده در جلسه امروز ، تعیین تکلیف آمار نهایی واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی بود که تا الان چندین آمار متفاوت اعلام شده بود. آماری که امروز بانک مرکزی اعلام کرد این است که از مجموع ۳۲ بانک و موسسه اعتباری، پاسخ ۲۴ بانک دریافت شده و از این تعداد ۱۴ بانک و موسسه اعلام کرده اند که واحد تحت تملک ندارند. ۱۰ بانک پاسخ دادند،  هزار و  ۶۴۴ واحد تحت تملک دارند که هزار و ۳۹۲ مورد از آنها در بخش صنعت فعال هستند و مابقی بانک ها هم تا هفته آینده اعلام می کنند.

او افزود: ابلاغ دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد موسسات اعتباری، پیگیری اقدامات انجام شده در واحدهای تحت تملک شبکه بانکی در شهرک های صنعتی و تفویض اختیارات لازم از سوی شورای عالی معادن به شورای معادن استان ها، از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه به شمار می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار