رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: صنوف آلاینده شهر بیرجند بر اساس یک جدول زمان بندی تا ۶ ماه نخست سال آینده به خارج شهر منتقل می‌شوند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به گلایه مردم از وجود صنوف آلاینده در مرکز شهر گفت: با کمک سازمان‌های خدماتی و تسریع در فراهم کردن زیرساخت‌های سایت جدید، صنوف آلاینده هر چه سریع‌تر به محل جدید منتقل شوند.

او در ادامه به مناسبت در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، کرونا و مواد غیر استاندارد آتش زا را دو خطر بزرگ در این مناسبت دانست و از مردم خواست این مراسم را بدون تجمع و به دور از خطر در خانه در کنار هم بگذرانند.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: امسال با توجه افزایش نگرانی‌ها به دلیل آموزش‌های مجازی، ایجاد یک میز خدمت با شماره چهار رقمی ۱۵۷۰ در دستور کار قرار دارد تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری شود.


بیشتر بخوانید


در این جلسه از اجرایی شدن دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در خصوص ترک فعل مدیران از امروز خبر داد و مقرر شد سازمان بازرسی استان این دستورالعمل را به تمامی ادارت ابلاغ کند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
6 ساله که ما صنوف آلاینده رو معطل کردند، کلی پول بابت زمین و عوارض از ما گرفتند اما هنوز خبری از انتقال مون به سایت جدید نیست.