رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌های کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان کرمان امروز برگزار شد.

موحد ،رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: پایش و رصد مداوم اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی، تمهیدات پیشگیرانه، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ناظر، اجرایی و امنیتی از جمله وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی است.

او از برنامه ریزی و تبیین شرح وظایف دستگاه‌های عضو این ستاد خبر داد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف نهایی این ستاد است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در این نشست سلامت انتخابات دقت در برگزاری و بالا بودن مشارکت را اولویت‌های مجریان انتخابات استان برشمرد.

بصیری افزود: کمیته‌های برگزار کننده انتخابات در استان تشکیل شده و برای افزایش آگاهی مجریان انتخابات استان، آموزش همه جانبه در دستور کار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.