مراسم افتتاحیه «ششمین کنگره ملی جوانان، مشارکت‌های اجتماعی و ظرفیت‌ها و چالش ها» با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ششمین کنگره ملی جوانان، مشارکت‌های اجتماعی و ظرفیت‌ها و چالش‌ها به مدت دو روز به صورت وبینار به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ با حضور تندگویان معاون امور جوانان وزارت، محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار، پاریزی مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

آغاز ششمین کنگره ملی جوانان در کرمان + تصاویر

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: کنگره امروز طی دو روز است که امروز به صورت سخنرانی و فردا به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

او ضمن ابراز خرسندی از اینکه امروز کرمان توفیق میزبانی این رویداد بزرگ را داشت، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم نهایت بهره برداری از این ظرفیت بوجود آمده را داشته باشیم.

آغاز ششمین کنگره ملی جوانان در کرمان + تصاویر

پاریزی از حسن اعتماد مجموعه وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان و واگذاری این میزبانی به کرمان، تشکر کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم در حوزه مشارکت‌های اجتماعی با توجه به گستردگی، پتانسیل و ظرفیتی که در بخش جوانان در سطح کشور است، از این ظرفیت به عنوان فرصت برای بهره وری هر چه بیشتر استفاده کنیم.

آغاز ششمین کنگره ملی جوانان در کرمان + تصاویر

او از تلاش همه دست اندارکاران که برای برگزاری این کنگره تلاش کردند، قدردانی کرد.

آغاز ششمین کنگره ملی جوانان در کرمان + تصاویر

آغاز ششمین کنگره ملی جوانان در کرمان + تصاویرانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار