ابراهیم رضایی گفت: استان بوشهر و به ویژه شهرستان دشتستان زیرساخت‌های کافی برای پذیرش بیماران کرونایی را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هفته‌های اخیر با شیوع گسترده کرونا در سطح استان و کشور روبرو بوده‌ایم و خطر کرونا تهدیدی جدی محسوب می‌شود.

او با درخواست از همه مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کرد: انتظار می‌رود همه افراد از ماسک استفاده کرده و سفر‌های خود را به دوران پس از شیوع کرونا موکول کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بهار و تابستان سختی را در استان گذراندیم، ولی زمستان به نسبت آرامی داشتیم افزود: امیدواریم مسافرت‌ها لغو شود تا این بیماری کنترل و تلفات کم شود.

رضایی خواستار پرهیز از سفر به استان بوشهر شد و بیان کرد: این ایام استان بوشهر آب و هوای بسیار خوبی دارد، ولی انتظار می‌رود به خاطر وضعیت کرونا، هم‌وطنان سفر خود را به زمانی بهتر موکول کنند تا شاهد گسترش کرونا نباشیم و سلامت هم‌وطنان عزیز حفظ شود.

او تاکید کرد: استان بوشهر و به ویژه شهرستان دشتستان زیرساخت‌های کافی برای پذیرش بیماران کرونایی را ندارد و کوچک‌ترین غفلت باعث بروز مشکلی بزرگ می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.