فرماندار بن گفت: در صورت ورود خودرو‌های غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در بن، این خودرو‌ها به خارج از شهرستان هدایت و برای آنان جریمه اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کیانوش نادری فرماندار بن با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان با ممنوع است.

او افزود: با توجه به قرارگرفتن بن در همجواری با استان اصفهان، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان، از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی و همچنین از حضور گردشگران به خصوص در روز‌های پایانی هفته جلوگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: در صورت ورود و حضور خودرو‌های غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بن، این خودرو‌ها به خارج از شهرستان هدایت و برای آنان جریمه اعمال خواهد شد.

او ادامه داد: از مردم به خصوص ساکنان مناطق قرمز، تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی به این شهرستان سفر نکنند.

نادری گفت: اعمال و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با ویروس کرونا در بن مطابق با مصوبه‌های این ستاد در سطح استانی و ملی جزو برنامه‌های روزانه مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باشد.

او افزود: برگزاری تمامی فعالیت‌های گردشگری، عروسی، عزاداری و سایر تجمع‌ها در شهرستان‌های استان از جمله بن به مدت دو هفته ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت برخلاف این مصوبات، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار