سالمی گفت: عرضه مرغ به میزان کافی صورت می‌گیرد و موضوع حذف حواله از فرآیند توزیع مرغ بین خرده‌فروشان فردا در ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در خصوص احتمال حذف حواله از فرآیند توزیع مرغ بین خرده فروشان تصریح کرد: این حواله ها زمانی صادر می شود که ما کالای کافی برای توزیع نداشته باشیم اما اکنون عرضه مرغ به میزان کافی داریم.

او افزود: در میدان بهمن که عرضه ۴۰۰ تن در روز صورت می گرفت، میزان عرضه هم اکنون به ۷۰۰  تن رسیده و بخشی هم به میدان پیروزی برده می شود. 

سالمی گفت: موضوع حذف حواله از فرآیند توزیع مرغ بین خرده فروشان فردا در ستاد تنظیم بازار مطرح می شود چرا که کالا به میزان کافی داریم که در اختیار غرفه داران میدان بهمن و پیروزی قرار بگیرد. در صورت تصویب این موضوع در جلسه فردا، بحث حواله جمع می شود.

او ادامه داد:  در حال حاضر روزانه هزار و ۵۰۰  تا هزار و ۷۰۰ تن مرغ گرم در تهران تامین می شود که میزان نیاز مردم هم به همین مقدار است.

این مقام مسئول گفت: تا پایان ماه رمضان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام روزانه به میزان هزار تا هزار و ۲۰۰ تن مرغ گرم و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن  مرغ منجمد در استان تهران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: توزیع مرغ ، قیمت مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار